22 January 2010

KENANGAN DI TAMAN TASEK SM NOOR, BATU GAJAH.

Ahli rombongan sampai di Taman Tasik SM Noor, Batu Gajah.
Berposing di hadapan 'Horror House'. Fikir dulu nak masuk ke tak....hanya yang berani aje yang boleh masuk.
Posing atas 'gertak' (jambatan).

Tak berani nak masuk aih....posing kat depan aje leee...
Saya betul-betul 'admire' lukisan yang dilukis di dinding taman ini. Cantik dan artistik.
Berehat sekejap di kawasan air pancut....Jom kite pi sana plak....

Tengok semua murid-murid...ini buaya. Sekarang eja 'buaya'....hehehe
Lepas pekena kat Restoran Kampung...
Bersama Azmi di hadapan lukisan bertemakan sains.
Tolongggg! Tolongggg! Dinosaur ni nak 'makan' kami! Apa tercegat aje tu Wan, tolong laa...
Saat-saat begini hanya tinggal kenangan.
Kat tepi pantai la plak....
Jom rehat dulu...penat dah jalan. Teringat kawan lama, berdiri no 4 dari kiri. Anwar Ridzi dok ngajar mana la ni? Dok Selama lg ke?
Atas jejantas menuju ke tempat 'ulaq besaq'.
Kenangan di hadapan papan tanda Taman Tasik SM Noor.
Berbincang mana nak pegi lepas nie...Ooi...pelayan tunggu 'order' tu...cepatla order...
Jalan, jalan jugak...buku kena baca...tak lama lagi final exam...
Di hadapan satu lagi lukisan dinding yang menarik...
Bersama 'dinosaur' besaq....payah nak jumpa nie, kat taman nie jer ada.

Suatu waktu dahulu.....MPKI 86-88 dalam kenangan.

1 comments:

Azizul Hakimi March 12, 2014 at 10:29 AM  

Best la tgk gmbar dulu2...klasik.. sy sempat ke tmn tasik sm noor ni ms kecik2 dl... skrg dah x da dah. . Tinggal pagar... ttsmnoor dlm knangan... admin blog skrg mngajar d mana? Sy jg warga pndidik..

Related Posts with Thumbnails

Juragan

My photo
insan kerdil di bumi Allah swt. email: adizack66@gmail.com

Komuniti MPKI

Pengunjung

Berita Terkini

Hiburkan Hatimu

Kadang2 Allah Hilangkan Mentari. Puas Kita Menangis Mencari Mentari. Rupanya Allah Datangkan Kita Pelangi Yang Indah. Hargailah Orang Yang Sentiasa Berada Disisimu Ketika Senang Dan Susah...



  © MemoriMPKI 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP